Svar: haha nej, var ironisk. Vi drev bara

Hejhej!
Är påväg hem med bussen, ville gå hem men filip ville inte följa..
Dagen har iaf varit hur nice som helst, glad som fan hela dagen, det var längesen! Sen fortsätter det med att jag ska vara med markus och säkert massa fler ikväll.
Har dansat och sjungit hela dagen typ, ni fick ju se när vi dansade på idrotten haha.
Ni kanske får en film när vi sjunger också, låter fint!
Men nu går min arm av för min väska väger jävligt mycket så avslutar detta inlägg med att säga att jag har glömt min nyckel och ingen är hemma så jag får äta godiset från min väska och sola tills någon kommer hem..


Kommentarer
Anna:) säger:

Kan inte du göra mer videoinlägg t ex istället för att skriva??:)

2012-05-04 | 16:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback