Sleeping boys play with little kids is probably one of the most attractive tvinga ever

Hej!
Väntar på bussen hem. Ont i huvudet och jävligt trött.
Fan det började ju regna. Jaja, ska se bb, förhoppningsvis sova, käka och baka om jag orkar. Fan va gott :P
Dagen som hann gå. Träslöjdsklubben gick åt helvete. Jag och Ewa blev just klara med våra marionetter efter typ tre lektioner med att stoppa ihop den åså. Så kommer Anders och säger att vi skulle ha använt en annan tråd. Så vi klipper bort alla trådar och får börja om. Så när vi ska stoppa fast den i korsett så säger funkar inte hans sätt och tråden går av, så säger han att vi ska göra som vi vill och att vi får fixa det själva. Ni kan ju gissa hur glada vi var då. Jag har ingen aning om hur vi ska göra nu då men.
Sen städade hela mellanstadiet ena sidan, asså skolgården. Jag och Ewa krattade väldigt fint medans typ nästan alla andra bara stog och snackade. Sen när det var klart sprang jag till bussen.
Ja min dag :P hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback