På fredag ska det badas!!

Hejhej!
Kvällen- jag och Markus gick ut med Melvin. Snackade om allt möjligt, sen gick vi in och myste. Som vanligt då ;) pappa glömde bort mig, känner mig älskad i denna familj. Dom kommer inte ens ihåg mig. Men han kom iaf sen och hämtade mig.
Jag köpte en lyxshake och en hamburgare på max, nomnom. Sen drog jag, Ida och Bamse ut och sprang. Ja våran hund är inte till att springa med. Stannar hela tiden för att kissa och springer bara när han vill, ja asså det måste tränas lite mer det här! Men
Vi sprang iaf till tyskmagazinet, åthelvete vad läskigt. Orkar dock inte skriva om det, kommer inte kunna sova då så :P
Men sen gick/sprang vi hem. The dog får inte följa nästa gång säger jag då. Så vi släppte in honom sen sprang i karlsvik ett tag sen gick vi in och tränade lite. Sen gjorde Ida nå bär sak. Har även duschat åså, ska sova nu så godnatt!
-
Erkänn söta? ;) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback