Otroligt söta kattungar!

Helvete vad jag hatar blogg.se just nu. Hela jävla inlägget försvann.
Så vi börjar om, ridningen gick bra, fick Jitzu. Som alltid typ, men jag klagar inte ;) vi red även på utebanan.
Är ju allergisk mot både pollen och hästar och det är massa pollen och smutsiga hästar som tappar hår. Stå där i stallet och borsta är inget att rekomendera. Mitt öga fuckades upp och vart jätterött och någon typ hinna eller nå for över halva ögat, nomnom. Såg helt suddigt men det fick gå ändå :P
Sen gick jag och Andrea och tog ut Jitzu och flyttade nå hingstbebisar till nån annan hage, myste lite med katterna, fixade stallet och pappa kom sen och vi åkte hem. Ska duscha och sen sova på ett tag, tidig kväll!!
Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback