My head says "who cares?" but then my heart whispers "you do, stupid"

Hej!
For ju till Markus, vi chillade, sov, käkade, var ute med melvin, gick till David, var med David sen gick vi tre till Markus och hämtade mina saker sen till bussen.
Jävligt läskig busschaufför, vände sig om och kollade på mig as skumt flera gånger, och hade nå ryck typ.
Så var jag ju självklart sist på bussen själv. Fick panik när det var en busshållsplats kvar så klickar på stop. Långt är det ju och mina ben mådde inge bra efter dagen. Så jag frågar mamma om hon kan möta mig med bamse men istället kommer pappa och skjutsar hem mig, lyckan!
Har spelat "med andra ord" med familjen, haha pappa ger en ju ett gott skratt alltså ;)
Ska sova nu och tagga idrott imorgon, yä!!!
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback