life's too short, gotta live it long

Hejhej!
Ligger i min säng och har gjort det den mesta tiden utav denna kväll. Har ätit persika och smsat med Markus sen bara sett bb och just nu lysnnar jag på musik och ska snart sova.
Dagen imorgon då.. ja jag har faktiskt ingen aning om vad vi ska göra nu istället för a&s. Vi ska iaf redovisa engelska arbetet, fuck. Inte taggad alls faktiskt. Men det känns som att dagen kommer bli nice som fan ändå ;)
Jag och Ewa ska börja fara ut och springa också, har bara inte berättat det för henne än. Hon lär ju se det här så nu vet du det Ewa!
Ska göra lite inställda sen sova! Godnatt!
Plaatjes die wat met je doen.:hugging:, Fashion - Hyves.nlEmilyanna.Facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback