Life's hard but you have to learn to deal with your problems

Nyss fixat min säng som inte var speciellt fin.. Smsar med Markus, lyssnar på musik och har ganska svårt att skriva med dom här naglarna. Sen hAr jag nyss ändrat så mobilen ändrar till det den tror det ska stå så om det är nå stavfel, ord som inte passar in så skyller jag på naglarna och mobilen ;)
Skulle ha lagt mig för längesen eftersom jag har varit trött som fan sen vi sov med klassen.
Så ska lyssna på lite musik, kolla lite bloggar sen samlar jag energi till skoljoggen imorgon ;) ska även ta med bikini så om vi får och om det är varmt ut så tar vi ett dopp! Dock ser vädret inte bra ut alls.. Förhoppningsvis har dom fel!
Godnatt! Fick sovsällskap nyss, fast jag kan inte sova med honom så han får dra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback