Jag saknar dig mindre och mindre, jag har glömt dig en vacker dag

Nu ska Jennie sova med musiken i öronen. Imorgon ska jag göra något jag borde gjort för längesen, får bara hoppas det är rätt val. Jag lär ju se, värt ett försök iaf.
Imorgon ska jag till stallet sen på torsdag vara med Markus, fan vad längesen det kändes, kommer vara något nice.
Men nu ska jag sova, ska bli bättre på att blogga. Lovar, har bara inget roligt att skriva hähä, får ta och hitta på nå intressant. Jussstee, william kasta fucking pingisracket as hårt på min höft/höftbenet, ajajajaj. Snälla saker i klassen.
Godnatt!
Hahaha Markus är fan knäpp.. Jag tyckte jag kom på en jättebra idé..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback