Jag är såhääääär nära på att kissa på mig i bilen just nu

For ju till Markus och chillade med honom ett tag sen kom Jonte och John och efter ett tag gick vi ut och skulle ha nån tävling vem som kunde dricka flest glas vatten tills man spydde, på 30 sekunder och isjävlakallt vatten. Jonte spydde trorjag sen John sen gav jag upp så jävla äckligt att spy :P
Sen gick vi in för alla höll på att frysa ihjäl och mådde typ illa. Det här var för typ en och en halv timme sen eller två timmar sen åh jag har inte gått på toa, drack typ sju glas, gissa hur glad jag kommer bli när jag kommer hem och ser en jävla toalett. Orkade inte gå hos markus hand säng var för skön ;)
Sen ba myste vi och chillade sen kom pappa. Fuuuck kissar på mig typ typ typ nu, ahhh hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback