I'm actually not funny, I'm just really mean and people think I'm joking

Hejhej!
Har inte orkat/haft tid till att blogga. Har fixat mina nagla, igen. Tog bort dom förra eftersom det vart så slarvigt :P Lägger ut bilder på nya naglarna senare eller imorgon.
Har även snackat med Markus som är och ska sova med klassen på nå ställe utan täckning, eller ja det funkade ett tag :P
Vet inte vad jag hittar på imorgon, har säkert något planerat som jag glömt bort..
Imorgon är det skoljoggen, jag och ewa ska försöka i år, första gången ;) Tro det eller ej men jennie och ewa kan faktiskt springa och träna. Nej drev men våran fina klass började skratta som fan även läraren när vi sa att vi spelar tennis. Ingen trodde att vi var seriösa men dom fick ett gott skratt iaf, haha.
Måste bara komma ihåg min medicin för annars kommer jag kunna springa tio meter sen kan jag knappt andas :P
Ska gå och käka nå hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback