I Loved you once, love you still, always have, always will

Hejhej!
Blev sent ändå, eller sent för att inte sovit nå. Men nu ska jag iaf sova. Ska bli jävligt skönt. Orkar dock knte borsta tänderna och det är så äcklig smak i min mun. Inte okej.
Har käkat nudlar och lyssnar på musik och kollar quotes nu. Imorgon upp tidigt för att gå på trädlöjds klubb. Asså fyfan förra lektionen, ville bara skrika rätt ut. Hela skiten va for isär. Huvudet for av, båda armarna, och sen huvudet igen. Asså helvete va less jag var. Men skyller faktiskt lite på Anders som inte hjälper före man får ett utbrott och slänger iväg sitt arbete. Jaja han var snäll och hjälpte mig sen iaf. Åh somnar snart, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback