Hey, I just met you and this is crazy, but here's my number so call me maybe

Hej!
Öppethus, gick väl bra. Svimmade inte :P var dock väldigt hes och piper typ bara så det lät lagomt sött. Sen kollade jag på Idas redovisning med My som "modell" väldigt coolt eller vad man nu ska kalla det..
Om jag orkar ska jag prova sommar outfits så lägger jag ut bilder sen, men bara om jag orkar.
Åhhh, känns som ett år sen jag var med Markus, var dock med han igår.. fast i typ en timme. Men det går att fixa lätt så ;)
Men nu ska jag ta lite summer pics så ni också får lite roligare bilder. Har även suttit och gjort en film med massa minnen från sommaren 2011 och ibörjan av året 2012. Om jag fixar musik till den så lägger jag ut den såsmåningom när jag förstår allting :P
Måste hinna fixa bloggen också föresten, kanske gör det först. Eller nå fixar det någon annan dag, hejdå! ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback