För jag vill känna din kropp hela natten, men mina vänner säger stop, stop håll i hatten

Norlie & kkv, där jag hänger min hatt. Sån där låt som jag just nu blir jävligt glad utav och det känns som att jag skulle kunna springa runt hela världen. Nämen typ så, kan vara att min dag var super också, eller båda :P
Jaja nog om det. Jag och Ewa var dom ändå förutom två andra som jobbade idag. Våran lärare drog och det var en som kom som ingen lyssnar på, alla skriker, springer omkring, förstör arbeten, bråkar, det var tillochmed två som började slåss på riktigt, för att någon typ ritade på någons arbete eller något sånt så där stog dom och skrev och sparkade och slogs tills en satt och grät, men ingenting stoppade mig pch Ewa, nej drev faktiskt men vi jobbade hela dagen. Duktiga tjejer ;)
Sen drog vi till kh, jag och Ewa tog louise cykel men man fick tydligen inte skjutsa eller cykla utan hjälm men man cyklar snabbare än vad en lärare går :P häh.
Sen så när vi slutat gick jag till max med ewa och åt glass. Sen drog hon och jag ringde Vickan som skulle cykla till stan, satt på en stentrapp och väntade i typ 45 minuter, ajaj i rumpan sen ;)
Så vi gick omkring och kollade osv, vickan köpte navelpiercing smycke sak. Jag och vickan cyklade/gick till kvantum och träffade Markus, John och Jonte. Sen när vi varit där ett tag går vi till John, snackar, chillar där. Sen drog Vickan och Jonte för dom behövde äta. Senare drog Markus också så jag och John satt och spelade mw3, jag vann!! Fuck yea! Hähä.
Nu ska jag sova för att vakna pigg och glad imorgon, kommer nog inte vara så pigg, kollade klockan och insåg att den var elva. Trodde den var tio.. Fuck.
Jaja, musikal imorgon! Massa från klassen är med så ska bli kul att se! Sen efter skolan ska jag vara med Markus, nicenicenice.
Men godnatt, skriver imorgon på morgonen om jag hinner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback