Don't be afraid of death: be afraid of an unlived life. You don't have to live forever, you just have to live.

Hejhej!
Ser på big brother, snart slut. Fyfan, hemskt.
Ewa kommer om ett tag, ska göra tårta och kanske dra ut och springa om vi orkar.
-
Längtar till imorgon som fan, för det första ska jag och Ewa ha as kul imorgon på fågelskådningen åde, så ska jag bli brun! Sen ska jag och bada med Markus, fyfan vad nice!
Fast åååh, min arm gör ont. Tog andra sprutan idag, asså fyfan mycket ondare än förra gången :P
Jaja hejdå!
Måste ba skriva att jag hatar rodneys små jävla shorts när han visar sin röv hela tiden. Marcello är jävligt dryg och fuckad förstår inte varför annica är kvar med han :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback