Dagggeeenn!!

Lovat att skriva om dagen så nu får ni höra den :P
Först mötte jag och Ewa vickan på godishuset sen cyklade vi tillbaka och chillade i klassrummet sen gick vi till montessori och träffade Markus och David. Sen drog dom och vi gick ut och åkte linbana, haha. Så drog vi till stan och kollade affärer, hittade svarta jeans på gina. Förstora dock, har typ mellan 24 och 25, jävligt irriterande. Samma med skor. Så dom är lite stora, jaja. Lär ju växa. Så cyklade jag förbi en gubba han ba "man cyklar i mitten jävla unge" jag typ ja jag tar och cyklar över folk så du slipper störa dig på det. Surfitta.
När vi kollat klart cyklade vi vidare till mjölkudden, gick till konsum och köpte glass. Sen kom mamma med min medicin haha, skulle inte klarat mig utan min älskade medicin <3
Efter det cyklade vi vidare mot storheden, mötte nån läskig gubbe som jag tyckte synd om.
Dog lite sådär halvt på vägen, tungt som fan.
På storheden så åkte vi nån kosntig väg till maxi, upp för en jättebrant backe så skulle vi gå med cykeln och min handled typ trycktes as mycket bakåt, haha fyfan va ont. Jaja, vi köpte godis, dricka och typ jolt, fyfan vad äckligt. Vi gjorde konst utav den istället.
Vi drog sen till candy world och köpte hello kitty och ben10 dricka. Efter det cyklade vi till coop och vickan skjutsade mig i en sån där bilvagn. Höll på att köra på ett barn, in i massa saker osv :P men vi köpte iaf vitlöksbröd, haha. Vi skulle köpa lite annat också men hittade inget billigt. Gjorde det pinsamt för folk som var där och skrattade som fan, jag var grym på att köra också. Vi for omrking där flera varv och sen cyklade vi hem tillslut. Vi for till gstad och åt med familjen sen skjutsade dom oss till Markus och vi drog ut direkt. Haha köpte gurka och vickan jordgubbstomater på konsum sen gick vi till någon typ lekplats som vi gungade, snackade, filmade, tog kort, jag åkte rutschkana med Markus men det var blött.. Så jag lurade vickan att åka så hon blev jätteblöt :P
Sen efter ett tag gick vi tillbaka till Markus och chillade och värmde oss där. Så kom pappa och hämtade mig och vickan. Klockan var vid elva tror jag. När vi kom hem drog vi direkt till campingen och skulle spionera och skrämma My, Ida, Ida och Alicia men det gick inte bra alls. Dom såg oss, hähä. Dom fattade dock inte att det var vi. Men vi lämnade dom och gick ner till stranden med godis och dricka och lyssnade på musik och låg i sanden och snackade om allt mellan himmel och jord, livet känns jävligt nice ibland.
Sen cykla vi hem för det blev kallt vid halv ett sen har vi bara chillat och nu ska vi sova för vickan har match imorgon! Ni får massa bilder och kanske filmer sen imorgon, godnatt!
-
Jag och vickan skulle se om jag kunde sitta i hennes knä på en sån där gungande sak, ramlade båda gångerna sen skulle jag prova med Markus, funkade inte det heller :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback