winwinwinwin

Nu ska jag skriva om gårdagen åde, fan vad jag hatar min mobil.
Jag for till Vickan, hon åt och jag väntade på hennes rum. Sen gick vi till Markus och var där tills klockan var halv nio då gick jag och Vickan till henne. Sen när hennes föräldrar farit på festen så gjorde jag och Viktoria någon konstig sak vi skulle dricka, med cola, fanta, dressing, spott :P, proviva, annanas och massa mer. Sen kom Markus och John och vi skulle köra "jag har aldrig" och dricka ett fullt shotglas med den där äckliga saken men pojksen tyckte det var för äckligt :P Så vi gjorde en ny som Markus typ spydde i efter ett tag. Så blandade vi påskmust och MASSA peppar, såna där peppar kulor och vanlig peppar. Så skulle vi dricka först sen tugga minst en pepparkul sak :P Så jävla äckligt, men när vi druckit upp allting så chillade vi i Vickans rum efter att alla druckit massa cola och vatten.
Sen öppnar vickan fönstret och John ligger på golvte och slår upp huvudet i det och får en jävligt stor och läskig bula.
När vi chillat ett tag så gick vi ut och Markus tog en matsked med kanel. Så skulle han strula med mig men han skrattar precis så det flög i hela mitt ansikte typ, sen fick jag massa i munnen också. Asså fyfan, aldrig mer. Jag och John spydde och Vickan filmade (fast min mobil suger balle så ingenting sparades från igår) Det var iallafall jävligt äckligt, spottade blod sen, vet inte varför :P
Vid halv tolv gick John hem och jag och Markus gick hem till Markus. Vi chillade typ ba ett tag sen gick vi och la oss. Ramlade ner från sängen inatt också, har ont som fan i höftbenet så antar att jag landade på det, hähä.
Myste med Melvin, så jävla söt. Vid halv ett kom pappa och hämtade mig, sen har jag inte gjort någonting nästan.
Nu mediciner sen fixa mig så hejdå!
-
måste rensa mobilen för att kunna ta kort hade mindre än 1 GB efter jag raderat 300 bilder, och pappa sa att det var lite så nu ska jag fixa det :P
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback