We said we would die together

Hejhej!
Har kollar alla avsnitt på dubbelliv, sovit en timme, snackat med folk, spytt, druckit läskig medicin osv. Ja nice, kan inte behålla något, har spytt upp allting. Inte för att jag mår illa utan hostar typ mycket så ba spyr jag, jättemysigt. Vill inte äta, spyr typ av att jag spyr :P
Hade också en jävligt läskig dröm, jag, Ida och Markus hade åkt utomlands. Fråga inte varför Ida var med, men iaf så blev det någon konstig jordbävning så alla ba flög iväg och typ flög in i klippor och allt. Sen hittade jag Ida så gick vi och letade efter Markus i flera dagar och vi var as rädda för det var jättekonstigt där och sen ba sätter jag mig mitt i vägen och börjar lipa. Sen smsar Markus eller Anton och jag vaknar :P väldigt fin dröm.
Så skulle jag nyss koppla in datorn i högtalar saken med typ bas sak, så hade jag på högsta på datorn och högsta på allt på högtalar saken så sitter jag precis framför den och har på musiken så ba apofjaoeighweo så blev jag typ döv, är glad att jag har lock i öronen :P Så fick jag panik och skulle stänga av musiken men så slog jag på den och av den och på den sen vart det tyst :P Ja jag är jävligt duktig :P
Förstog nog nyss varför jag spyr, trycker i mig någon tablett som löses upp i vatten och det är as konstigt i min mage och surt och äckligt. Kul, det som funkade bäst för lunginflamationen :P
den var ju som söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback