Tuggummi överallt typ

Jag for till Tunavallen vid halv fyra, mötte Vickan sen gick vi till Markus. Vi chillade där sen drog jag och Vickan till Konsum och köpte tom och jerry kex och bussbiljetter.
Sen mötte vi David och började gå mot busshållsplatsen, sitter det ens ihop? :o det såg så långt ut.. Jaja men ah sen åkte vi till gstad och kollade på Davids träning, trevligt trevligt! Så kom någon unge och sa att vi fick pengar om hon fick tom & jerry kakor eller kex eller ja, så vi fick två kronor :P
Sen tog vi bussen till tuna, jag och Vickan gick till Markus och David hem till sig. Vi var hos Markus med John och Markus då. Myste på, chillade osv.
Sen kom David, samma sak då. Ni måste ju tro att vi har jävligt tråkigt när jag skriver att vi chillar hela tiden :P men när man är med så sjukt folk så har man alltid kul :P
Så for David hem, sen Vickan och John. Jag och Markus följde Vickan, så ramlade vi i snön på vägen hem, duktiga!
Så vid halv tolv kom mamma och hämtade mig, har bara ätit sen gått och lagt mig. Ska sova nu, så godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback