Tillbaka till skolan imorn.....

Så knasig dag, jävligt nice också. Jag for ju till tuna/notviken träffade Vickan och vi gick till Markus. Chillade där ett tag med han och Simon. Sen for Simon hem och jag Markus, John och Vickan for till deras träning. Jag och vickan stog utanför deras omklädningsrum och väntade på att dom skulle byta om åde. Så höll vi på att frysa ihjäl så när dom bytt om och gått till isen så gick vi in i omklädningsrummet och Vickan tog Johns jacka och stora sån där hockey tröja, så tog jag på mig Markus saker och hockey tröj sak. Så chillade vi och värmde oss där sen satt vi på lektaren och kollade när dom spelade. Det var fan kul :P men ja, så när dom flesta duschat så sa Markus att vi kunde komma in, så vi gick in och sen kom en kille ut ur duschen, så jag och Vickan fick sitta och stirra på varandra tills han tagit på sig sina kläder :P sen for vi hem till Markus och David kom. Tog mackor och myyyste i hans rum. Sen for Vickan hem. Så gick John och David hem sen typ tjugo minuter efter det så kom pappa och hämtade mig, sen har jag ätit, pluggat och nu ligger jag och chillar i sängen. Har så jävla ont vid revbenen :s men nu sova, upp till skolan imorn.. Sen tre dagar ledigt!!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback