Svar till anonym: haha ja, höll ju för men ändå

Hoppade på samma buss som vickan och vi åkte till arcus. Ja jag åkte typ en hållplats men jag får inte gå långt :P
Vi träffade Isse och Rasmus, fan va söta saknade pojkar! Men något irriterande när dom tar ens saker hela tiden.. Iaf så kom Markus senare. Vi chillade, snackade, dom brottades osv. Ja fint osv.
Isse och Rasmus for hem vid nio. Sen tog jag, Vickan och Markus bussen hem tio i tio typ. Jag kom hem och mamma och pappa hade köpt redbull, choklad och jordgubbar åt mig. Så tog jag med medicin när jag druckit nästan en halvliter redbull, det var tydligen inte nå bra. Men iaf så mår jag jätteilla nu, ligger i soffan och känns som att jag ska spy när som helst. Det går inte så bra för mig :P
Men jag ska smsa lite med Simon och Anton sen försöka att inte spy upp min antibiotika som jag gjorde tidigare idag :P
Jaja hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback