so why am I crying

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på:-
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: har inget
Tre saker jag gör just nu: hostar, bloggar, fb
Tre saker jag vill göra innan jag dör: typ allt :PP
Tre saker jag kan: gå, prata, sitta
Tre saker jag inte kan: säga köpa, skjuta osv :P kommeri nte på nå, är grym
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: mig mig och mig
Tre saker jag skulle vilja lära mig: oailhfgq
Tre favoriträtter: dryga äckel frågor, dom sög
Twitter / Recente afbeeldingen van @colindabos

Sömn-testet

- Vad har du på dig när du sover? olika 
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc): sidan trorja 
- Hur många kuddar har du i sängen? typ 6 eller nå
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? ibland
- Har du drömt "sann-drömmar" någon gång? va?
Twitter / Gallery - "Hey 1D"

Mode-testet

Beskriv din stil med 3 ord. har väl ingen speciell stil
Vad innebär mode för dig? asså va
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? i luleå? gina, bikbok typ
Shoppar du second hand? va äre?
Vilken är din favoritdesigner? ingen aning 
Vad är din favorit i höst? va?
Hur mycket shoppar du för i månaden? olika 
Dyraste plagget respektive billigaste? ingen aning 
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?förhoppningsvis mer
Brukar du tröstshoppa? njeaeeaeeae
Högklackat eller lågklackat? beror väl på 
Vilken är din drömväska? orkar inte tänka 
Vilket blir ditt nästa köp? inget planerat så vet inte 
Favoritplagg just nu? har inget 
Favoritaccessoarer? ingen aning
Beғore ι dιe

Lycklighets-testet

[ ] Du har en pojkvän.
[ x] Du har en mobil.
[ x] Du har en iPod/MP3 spelare.
[ x] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[x ] Du har fler än 2 bästa vänner.
[ ] Det finns en pool i din gård.
[ x] Du klär dig som du vill.
[ x] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[x ] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[ ] Du har aldrig blivit nedslagen.
[ ] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden.
[x ] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[?] Människor använder dig inte för den du är.
[ ] Du samlar på något normalt.
[ ] Du längtar till skolan.
[ /] Du önskar inte att du var någon annan.
[x ] Du brukar göra något efter skolan.
[ ] Du äger en bil.

[/ ] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[ ] Du är nöjd med ditt utseende.
[ /] Du har inget självförtroende alls.
[ ] Du har aldrig fått IG.
[ /] Du vet vad som händer i världen.
[x ] Du bryr dig om folk.
[ x] Du är nöjd med ditt liv.
[/ ] Du kan mer än ett språk.
[x ] Du har ett smeknamn.
[x ] Du har ett husdjur.
[ ] Du kan hela orden från 10 låtar.
[ ] Du har inga "fiender".
[ världens snällaste ] Du är en ganska snäll person.
perfect bucket list

Dumhets-testet

( x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat
( x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat
(/ ) du har gått in i en glasdörr
(/) du har hoppat ur ett fordon som rör sig
(x ) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig
( ) du har sprungit in i ett träd
(x ) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen
(:P ) du testade precis om du klarade det
( ) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat
( ) ditt hår är/har varit blont
(x ) folk har kallat dig långsam
() du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger
(/) du har nån gång somnat på en lektion
(x ) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om
( ) folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig
( x) du använder dina fingrar när du ska räkan enkla mattetal
( ) du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre
( x) du gör detta test när du borde göra nånting viktigt
( x) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka
( x) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan
( x) du råkar göra sönder väldigt många saker
( x) du har trillat av stolen då den stått helt still
(/) du använder ordet "eh" väldigt många gånger om dagen

wdywtdbyd?

Dagens-testet

DAGENS VILL HA: myskompis, nejmen typ frukter <333333
DAGENS KLÄDSEL: vita jeans, magtröja och skinnjacka 
DAGENS FRISYR: fult med en mössa på
DAGENS LÅT: ingen :P
DAGENS PLANER: kvällens isf, bb, chilla, flyg 29, sova.
DAGENS SAKNAD: vem jag saknar?
DAGENS DUMMASTE: ta magtröja och frya ihjäl

DAGENS MISSLYCKANDE: ramla ner från Markus säng när vi sov

DAGENS DROG: tuggummmiiiii 
DAGENS KÖP: godis, tuggummi :P
DAGENS GODIS: har dom nå namn? orkar inte kolla isf
DAGENS HUMÖR: helt ok
DAGENS CITAT: inget för tillfället 
DAGENS ROLIGASTE: Orkar inte tänka

perfect bucket list

Allmänt test 1

Hur bor du: i en skrubb
Brukar du komma i tid: oftast, eller beror på var jag ska 
Hur lång är du: 154 typ
Kan du laga mat: Jafan, fråga Ewa eller Vickan
Vad jobbar du med/pluggar du: skolan :P
Vad har du på dig just nu:mjukisbyxor, magtröja, mössa 
Har du någon fobi: jå
Hade du en bra kväll igår: Som fan
Vilket är ditt senaste inköp: tuggummi
Din favoritdryck på morgonen: nå gott
Var fick du dina senaste pengar ifrån: uhmuhmuhm, typ Yvonne
Har du sovit i din egen säng inatt: Inte det 
Vad hade du sönder senast: Mina jeans :P
Vem snackade du med senast: Ida 
Varm favoritdricka: Varm choklad eller nå
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vafan, fan va tråkiga frågor
Alkoholhaltig favoritdricka: dricker icket 
När gjorde du senast något riktigt dumt: Igår :PPP
Saknar du någon just nu: jies 
Vad ska man göra för att få dig irriterad: hähähähä 
Någon jag stör mig på: en person? hah ganska många :P
Intressen:

Senaste person du ringde: pappa 
Senaste person som ringde dig: Vickan
Vad drack du senast: trocadero
Vill du ha barn: så fula men ändå söta så ja 
Längtar du till din nästa födelsedag: nja, eller asså ja no gör jag väll det
Har rakat dina ben någon gång: ja

Är du sugen på något nu: japp

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 40
Använder du hudkräm: nje ibland 
Attraheras du av män med skägg: alltså tja 
Micro-pop eller poppa själv:vadå?
Brukar du baka: ibalnd :P
Röstade du i det senaste valet: ofta barn får? :o
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Japppppp
Vilken låt lyssnade du senast på: bigbrother saken 
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej, den vart helt tom
Vad tycker du är äckligt: myckkket
Har du pengar på mobilen: slut sms men har allltid pengar 
senaste person du kramade: Majkus

♥ It's about what girls love ♥

Allmänt test 2

Vilken svordom använder du mest? vafan ,eller fan eller nå 
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?07.00, 07.05, 07.10, 07.15, 07,20 :PPP
Var köper du dina matvaror ifrån? Maxiii eller coopppppp
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? beror på 
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? om jag vann typ flera miljoner så jeffrey campell
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?ja
Vad åt du till middag senast? potattiiiissss <33333 nämen typ
Kan du vissla? ibland :P
Tittade du på tecknat när du var liten? gör det nu också, haha
Äger du några popband t-shirts?inte vad jag vet 
När flög du senast? när vi for hem till sverige 
Pratar du några andra språk? asså kan ju typ
Har du gråtit offentligt? jies
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? tror jag vill göra i naveln :P
Vad har du med dig in på bion? mobilen <3333333 nämen vadå?
Vad har du för väder? orkar inte kolla ut 
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? ingen aning :P
När sov du senast på golvet? i somras trorja :P
Gillar du din boendesituation? nej, jag vill bo på tuna/notviken eller mjölkudden :s
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?jag funkar alltid, nej men ingen aning

Är dina dagar fullbokade och stressiga? olika väl
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? njaa ibland 
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 14 
Tror du på liv på andra planeter? har inte tänkt på det 
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? ingen aning, beror väl på hur det känns svårt 
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? nje, fyfan
Tycker du om att krama folk? Krama allt och alla <3333 
Äger du en digitalkamera? va äre?
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?  selena gomez, typ hon jag kommer på :s
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? då ringer väl jag :P
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej
Är du mörkrädd? Ja, och alla verkar tycka det är kul.
Tre saker du alltid har med dig? Mobilen, busskortet, bankkortet
-
Nu ska jag se BB, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback