Nom nom

Skolan sög på riktigt. Var påväg att dra hem. Fan, något less. Viktoria börja så ska vi kötta sönder, nä drev dock. Men iaf Ewa följde med hem, vi drog först till kvantum, köpte godis osv.
Sen åkte vi hem, jag skulle göra nudlar. Gissa hur det gick, allt blev en stor klump.. Jaja, ingen hjälpte mig ju så ;)
Sen kom Vickan och vi började se på Rio efter ett tag, sen drog Vickan till någon match på arcus.
Vi har tennis nu, men jag får inte spela. Eller jag får inte anstränga mig, har så jävla mycket träningsverk i min mage, är helt öm. Nice. Men jag kollar när dom spelar och äter godis, känns ju bra.
Hähähä juste, gav Vickan och Ewa av min medicin, haha deras miner.. Skulle fan ha filmat..
Hejdåå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback