Man borde kunna styra över sina känslor

Hejhej!
Markus for hem för ett tag sedan, vi har sett I am legend. Markus skratta åt mig varje gång jag ryckte till.. Sen när han skulle hem följde jag honom till bussen, så skulle jag hem och vart jävligt rädd och sprang hem. Vilket inte var så smart, kom hem och kunde inte andas hähä. Juste, imorse kvart i tio for jag och mamma till vårdcentralen ju, killen som jobbade där, asså doktorn eller läkaren eller ja sa att jag skulle ta av mig tröjan och bhn, jag typ, what?! Men ja, jag har iaf lunginflamation. Yäy, har 8 mediciner nu :P nice osv.
Kom till skolan vid lunch så fick halv dag.
Kalashsi nae hejdå.


Kommentarer
Anonym säger:

vaaa? :O vad hemskt var du verkligen tvungen att ta av dig bh:n?? :O

2012-03-16 | 22:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback