Love is so over rated

Hejhej!
Tog bussen till tunavallen efter skolan. Mötte Vickan och sen gick vi till Markus. Han var tydligen inte hemma så vi klädde ut oss, och snackade med Melvin och hans mamma, hihi. Sen kom han och john, så låg vi ba åh chilla. Markus ville sova, det gick inge bra :P så kollade vi en buss och den skulle gå om en kvart. Markus är alltid så seg när man ska gå till bussen så vi började gå då :P men ändå är det långt kvar innan vi är framme och bussen skulle gå då. Så jag tar av mig mina skor, inte sköna alls att springa i. Så såg vi bussen komma, fick springa med sockar, på vasst grus, med snö och vatten. Tog av mig sockarna och fötterna var as jävla röda åh söndriga :P men vi gick av vid konsum och John sprang hem och skulle hämta pengar och markus till konsum och ta ut pengar. Sen tog vi bussen in till stan, jag var den första i shorts som busschauffören sett i år, haha.
Vi for omkring typ överallt på stan och skulle fixa massa saker. Sen for vi på bio och såg hungerspelen. Den var sorglig, men bra :P ska läsa böckerna, alla säger att dom är så bra ^^
När bion slutat så gick vi till smedjan och sen till bankomaten. Jag kollade hur mycket pengar jag hade åh Markus gjorde nå. Sen gick vi till max, markus och john beställde mat. Jag träffade Shanti som sa att jag skulle ladda ner nån max sak för att han skulle få en gratis glass men min och Vickans buss gick så han hann inte få sin glass, nu kan jag få den ;)
Så fattade inte Markus att vi dragit, han är alltid så seg..
Men jag har ätit, duschat, typ det. Nu ska jag sova. Prov imorgon och ska vara där 8 för att gå på a&s klubb, har fan kommit långt!
Godnatt!


Kommentarer
vickan säger:

ta bort bildernaaaaa

2012-03-29 | 07:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback