Jag är stark nog att resa mig upp igen

När Markus och Viktoria kom gick vi direkt ut med Bamse ett stund sen lämnade vi honom och jag åh Vickan ville åka madrass så vi tog en madrass och börja leta efter en bra backe. Markus vår lilla bitch drog oss på madrassen sen flög vi av och börja fara mot Campingen. Gick och kollade där vid stugorna, det finns ju fan folk som bor på campingen nu :o sen skulle vi till bryggan men det hade snöat över och Vickan sa att det satt någon där så jag vart as rädd osv. Sen började vi gå hemmåt. Vi skulle se Titanic men vi hann inte.hähä juste, förlåt Markus <3<3<3<3<3
Vi myste ba och chillade tills dom skulle hem.
Fick fina presenter idag, orkar inte skriva alla måste verkligen sova nu, men pengar, presentkort, gååådis, nån jättecool läppsak som smakade as gott :P osv.
Imorgon är det ridning, vill vara med någon, kan vara med någon innan så får se!
Men nu godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback