I will never be the same without you

Ridningen gick bra förutom i slutet då jag fick hoppa av för att jag inte kunde andas typ. Blir inte nå mer rida för mig eller anstränga mig på ett tag nu, känns inte helt ok. Imorgon far jag till vårdcentralen, åker därför med mamma till skolan imorn, ifall jag skulle få en tid på morgonen så far vi dit direkt. Ska ringa imorn och se.
Har snackat med markus i någon timme, sen har jag kollat bb. Förra året var ju fan mycket bättre.. Kanske blir roligare sen.
Nu ska jag lägga mig in my bed with my hippo Fiia ;)
Har också hunnit göra något med mitt öra så det fuckar och hör typ hälften så bra, lock osv. Alltså min kropp är ju verkligen konstig. Vill träna känner mig så tjock som sitter och äter massa onyttigt och får inte träna. Men jag borde sluta äta det onyttiga :P jaja godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback