I have nothing to lose so why not?

Hejhej!
Kom hem från markus för ett tag sen. Haha fan vad sjuka vi är ändå.. Men ja, Jonte var där från början ett tag sen drog han vidare ;)
Jag satt och dampade på min klass som psafojsgh ah men iaf så försökte han få mig att sluta dampa osv. Så tog han min mobil för att jag skulle sluta skrika.. Vi chillade, snackade med Vixxi. Chillade ännu mer, asså nä nu ska jag hämta min bj och chilla forever alone. Det låter jävligt nice!
Är snart klar med mitt skal, blev typ hög när jag fixade det. Pappa sa efter att jag använt limmet att man inte får andas in det utan att man ska stoppa på korken dirr osv men jag hade det på bordet med öppen kork i typ en halvtimme, nice var helt yr sen och såg suddigt :P
Imrogon har jag ingenting planerat, nice. Vad ska jag göra... aja hittar på något hejdå!
svar till Vickan och Hanna
Vickan- stackars flugis, tänk om en jätte skulle göra så mot dig :(
Hanna- haha jo lite äckligt :P

Kommentarer
vickan säger:

finns ju inga jättar... -.-

men vi gör det fan! :DD:DD:D:D

2012-03-04 | 21:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback