Fyfan vad..

..bra ni är. Något underbara människor jag varit med ikväll.
Jag och pappa for och hämtade upp Markus sen for vi till konsum och köpte tuggummi så stog pappa kvar där. Så han skjutsade mig och Markus till Vickan. Haha fan va skönt folk det fanns där :P
Efter ett tag mysande och chillade så drog vi ut. Träffade David, satan vad jag saknat den grappppeen som satan!
Vi var på tunavallen ett tag sen drog vi hem till Markus. Snackade, chillade, skrattade, osvosv. Så låg jag och david under ett bord med huvudet så sa han att jag skulle pröva spotta tuggummit så att det fastna på bordet men det funkade inte. Så kastade jag det på Markus och första tuggummi världskriget började typ, hihi alla utom jag som startade det hade tuggummi överallt :P Vickan fick i sitt hår på nå sätt så jag och Vickan ställde oss i Markus dusch och försökte få bort det, haha.
Sen gick vi ut och David for hem, sen följde vi Vickan hem så for jag ich Markus tillbaka till tunavallen så kom mamma och pappa. Har ätit godis och nu sitter jag och dricker proviva, något med min medicin så jag skulle det :P hähäh dricker dirr ur den så fick jag i hela ansiktet..
Pusspuss bitches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback