And I still hold your hand in mine

Gör alla dirr ist, glömmer alltid bort ;)

Dag 1 – En bild på mig + 5 fakta om mig.

image description

  • Jag vill förändra världen, men vet fan inte hur
  • På senaste tiden har jag bara förstört allting och ångrar typ allt
  • Jag orkar inte med skolan nå mer.
  • Jag vill resa nununununu.
  • Jag älskar mina kompisar, som fan ♥

Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

mormor♥
Dag 3 – Min favorit årstid.


Sommaren helt klart.

Dag 4 – En låt som får mig att gråta.

Sofijah när livet sviker. Bara för att jag satt och lyssna på depp musik när jag mådde som sämst.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

pengar! kommer inte på nå annat :P
Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Vet fan inte 
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

spara, shopppaaa, resa ge till sånna där hjälp saker, ge till fint folk ;)
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

förlåter folk för lätt. om det räknas?
Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.

image description

image descriptionimage description

hittar inte bilder på alla, men asså det finns många men det är dom jag är med mest, sen är jag med Brianna och Tove också men hittade ingen bild på dom. Men ah ni vet ju vilka ni är iaf.

Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.

Mjukisbyxor och en tröja, orkar inte ta kort 
Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.

myckettttt
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.


Dag 13 – Mitt drömbröllop.

ingen aning 
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.


typ sådär gullig, dock inte ett år sen men

Dag 15 – Någonting jag ångrar.

mycket, men just nu att jag inte gjorde en sak jag inte kan skriva här.
Dag 16 – Innehållet i min väska.

använder nästan aldrig 
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

ingen aning 
Dag 18 – Vad jag åt idag.

fil
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.

dextrooooo
Dag 20 – Min favorit film.

kommer inte på någon
Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.


Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

fml, nä men olika antar jag
Dag 23 – Mina mål/drömmar/önskningar.

förändra världen, klara skolan, få bättre självförtoende, bli en bättre vän osv 
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.

Jersey Shore, Big Brother för att det är såååå bra :P
Dag 25 – Min favorithögtid.

vet inte, julen suger. Är nyår en högtid? isf det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback