Vi kör ett snabbt natt inlägg

Borde sova, men lyckas inte så jag berättar om dagen.
For till Markus. Vi drog till tunavallen och kollade vickans match och Johns. Sen drog vi hem till Markus och var ute ett tag. Sen gick vi in och lyssnade på musik och chillade.
Senare gick vi till stranden men gick hem direkt nästan, mygg borde försvinna från denna jord tycker jag. Sen ganska direkt när vi kom hem hämtade mamma mig för hon hade varit och lämnat Emmah och bussarna går ju aldrig, men vi for med pappa och åt på Max. Sen hem och kolla Dear John och gossip.
Är jättetörstig också, fan. Orkar inte gå upp. Min hund skrämde även livet ur mig för en timme sen eller nå, han drömde nå och ylade högt som fan och jag vart inte lite rädd.
Men nu MÅSTE jag sova, godnatt!
Fick även en bild från när Markus och John var på klubbviken. Haha fan va söt pojke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback