Svar ang navelpiercing

Hejhej!
Tack så mycket vad glad jag blir :D Jag gjorde min på dead mans hand men det går också att göra på solgården, vet inget fler ställe men det kanske finns. Båda ställena är i stan och jag tyckte att DMH var bra.
Själv tyckte jag det gjorde jätteont, haha förlåt men det är ju olika för alla. Vet massor som inte tyckt det gjorde ont alls, olika från person till person. Men jag tyckte det var lätt värt det! Det kostade 500 med tvättsaken om jag minns rätt, iaf något sånt där. 
Ah juste, jag tycker verkligen att du ska vänta tills efter sommaren, mycket större infektions risk på sommaren och det tar ju flera månader tills den läkt och varför stressa och göra den om det är jättestor risk att få ett fult ärr. Jag och massa av mina kompisar tyckte jag var dum som gjorde det i Maj eftersom det var nära sommaren och det var stort infektionsrisk. Men min navel mår helt okej, har varit inne där igen och bytt ut min stav mot en längre eftersom den tröck och blev därför någon slags typ bubbla eller nå under. Så far in och kolla om din navel ser knas ut :P 
Men iaf nu vart det ett långt svar, samanfattning då: GÖRDET!! men vänta tills efter sommaren så får den en riktigt lång läketid. Den är värd smärtan men tvättatvättatvätta och sköt den bra så får du en snygg mage tills nästa sommar! 
Hejdå, kram! Skriv gärna namn :D 

Kommentarer
Rebecca säger:

Du vet väl att Hells Angels (om jag stava fel så äre för att jag suger på engelska...)har den affären? ;)

Svar: svarar i ett inläggmför jag fattar inte om ni ser svaret här :P
Jennie Looi

2012-06-27 | 23:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback