Skiter i om du är tjock, smal, fin eller ful ända regeln är att du ska ha så jävla kul och du ska dansa

Hej!
Min dator har haft något emot mig den senaste veckan, kanske försöker hjälpa mig att skaffa ett liv. Nej men alltså den typ som ja dog (?) eller asså fattade inte vad som hände så började sy på mins shorts med musiken i öronen. Även min mobil har slutat lyssna på mig, nämen den är helt knasig och bara stängs av, knapparna funkar inte och allt ba åhh.
Har inte gjort så mycket mer, det var hoppning på ridningen hade Jitzu som alla andra lektioner ;) men jag klagar inte! Får inte kära ner mig nåmer i den ponnyn det kommer inte sluta bra :P
Ska sova om ett tag och drömma om hur underbart det kommer bli med Markus imorgon ;)
Igår om man tänker efter tolv osv, asså 11 före tolv, nae asså 11 juni hade jag och Markus varit tillsammans i två månader, hur fan har han orkat med mig ^^
Hähä godnatt!
Och lite Malaysia bilder såklart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback