Mariestad!

 
 Som jag skrev så skulle jag skriva om denna resa 9-16onde juli. Jag och min familj bila ner till Mariestad, låååång resa ner dit så vi ska övernatta på något hotell på vägen. Ska bli riktigt trevligt med några åksjuketabletter och en mobil med många sms och många timmars internet :P Ja, jag kanske borde skriva vad vi ska göra där. Vi ska hälsa på våran morbror och hans sambo som flyttat dit förra året tror jag. Som bor där nere i något stort hus med stor gård, förstår faktiskt inte meningen med att bo där.. men det är säkert jättemysigt! :D 
Vi tar med ipaden och datorerna tror jag men kanske ändå inte hinner blogga så mycket. Vi ska förhoppningsvis till Liseberg sen ska vi shoppa och ta det lugnt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback