Kingston, Zingo, Alva, Ayla

Hejhej!
Förlåt för inget inlägg alls på hela dagen men har verkligen inte haft tid. Vaknade vid åtta, tro det eller ej men det är sant. Dock för att mina ögon typ satt fast och mina öron pep :P Men jag gick upp och snackade lite med pappa sen la jag mig i soffan med Bamse och vi somnade och vaknade igen vid halv tolv tror jag. Hade aldirg orkat med denna dag utan dom där timmarnas sömn. 
Vi gjorde oss klara och for till storheden, jag och mamma köpte presenter till Lova och Alvina. Sen For vi på Hööks, jag köpte ett par ridbyxor, 15% från 499 så det var inte illa :P Letar även desperat efter en tjock väst med luva, men det går inte så bra det. 
Vi for hem och lämnade pappa sen drog jag mamma och ida på Alvinas kalas, jättegod tårta och studsmattehoppning sen hann Alvina ramla med cykeln och skrapa upp foten, på sin 6års dag med sin 6års present :P Men iaf, Ida fick leka tjuv och polis med dom för mitt huvud typ sprängdes. Men iaf, efter nån timme drog vi vidare hemåt för att snabbt byta om sen vidare mot stallet. 
Började med att hämta Kingstone från hagen, red hela vägen på en väldigtväldigt seg liten sak. Ridningen gick väl inte nå bra, eller asså dom som satt och kollade tyckte jag fick fram han bra men alltså vilket jobb och sitta och få fram han. Shiit, stor och tung och nae ingen bra kombination och inget vidare pass. Fick även prova Zingo,  förstog mig inte på den ponnyn alls! 
Sen red vi tillbaka med dom till betet och hämtade Alva och Ayla, jag började med Alva. Den ponnyn var fin, dock bara 5 år så inte nå mycket muskler så hade hon svårt att hålla galoppen men traven och skritten var fin. SKa rida henne på torsdag och Fredag också tror jag. Red Ayla också, också fin ponny men galoppen. Fan vad bortskämd jag är med Jitzu. Det här funkar inte :P Men jag vänjer mig väl snart och då kanske det blir lättare. Saknar dock JItzu nå jävluskt men sånt är livet, kommer över det där snart hoppas och tror jag! 
SItter och är nästintill döv och halvblind efter att jag fått något stort skräp i ögat och ont som fan gjorde det men nu är det ute men fortfarande ont och lite sådär halv blind :P Haha asså min kropp, hatar den verkligen. 
Ska stoppa på någon film, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback