Kardashian

Hej!
Eftersom jag inte kan blogga från mobilen så blir det inte lika mycket bloggande. Fyfan va less när min dator inte funkar heller. 
Men denna dag då, jo har sovit och kollar på disney :P Och nu kollar jag på familjen Kardashian, ska snart börja klä på mig och fixa mig. Ser ut som nån väldigt risig liten sak. Har suttit i mina mjukiskläder i två dagar och inte duschat eller borstat håret eller nå, känner mig liiite risig. Jaja det får bli duschen ikväll. Ska till stallbalans med Emmah, mamma och Ida. Ska bli väldigt trevligt! 
Men nu ska jag se simpson och sen fixfixfix! hejdå! bloggar kanske inte så mycket ikväll är fortfarande lite sjuk och ska lägga mig tidiigt.
 
Tumblr_m5u4b3zjxu1qj7gp8o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback