I would lie and say that you're not on my mind

Hej!
Förlåt, måste verkligen blir bättre på att blogga. Men har verkligen ingen lust. Tror det kommer blir mindre bloggning under sommaren. Ska ta vara på tiden, då också sluta sova bort halva dagarna. Vi får se!
Men gårdagen då, som alltid så kan jag och Vickan aldrig stanna på samma ställa, far runt överallt. Det började med att jag tog bussen till henne och gav henne ett busskort. Sen en kvart senare drog vi till mig, gick till cmapingen och kollade om vattnet var varmt. Förvånansvärt vad det fakstikt riktigt varmt, för att det var kallt i luften men ja :P
Efter kanske tre minuter där drog vi hem till mig, hämtade cyklarna. Eller Ida hade lämnat min cykel hos My så vi tog hennes och skjutsade till My för att hämta den. Sen cyklade vi till storheden. Kollade stadium, hööks och mediamarkt sen drog vi till willys och köpte portello och melon.
Kollade kläder på H&M sen skulle vi cykla hem men vickan höll på att bli överkörd för hon kom på att biltema har varm choklad, fick lite halvt en hjärtattack. haha så ful, men vi drog dit och drack latte, varm choklad och cappucino och bullar :P Vi ringde Gustav och frågade om han kunde komma men det var så långt så vi lämnade cyklarna på biltema och tog bussen till stan och mötte Gustav.
Trodde ju att det skulle bli kallt så jga tog mjukisbyxor. Men något jag ångrade det, svettades ju ihjäl. Så vi drog till cubus och kollade shorts hittade ett par för 100 på rean så dom fick följa med mig hem, räddade mig från värmen också :P Men väldigt fina och sommriga.
Sen tog vi bussen till björx, gick hem till Gustav. Vi kollade på tv och chillade, skulle spela döda spel men det vart nå knas :P Sen vid halv åtta tog jag och vickan bussen till stan. Eller den stog på avstigning och vi trodde man skulle gå på där för vi gick av där åså öppnade han inte dörrarna men klockan var inte 28 så tänktei nte på det åså åker ju busshelvete iväg så vi får springa efter den, snäll busschaufför som inte sa nå O.o Jaja, åkte in till stan. Gick till Max medans vi väntade på att andra bussen skulle gå. Åkte buss till storheden och hämtade cyklarna, sen cyklade vi hem och åt. Så for vickan hem efter en timme. ja vi kan ju aldrig stanna på ett ställe :P
-
har varit och handlat, ska käka middag och duscha sen far jag till Markus. Hejdå!
Quererte es mi pasión;morderte mi perdición.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback