I try really hard to be a better person but it turns out being a good person is really hard sometimes

577209_470288062999907_2142620270_n_large
Hej!
Vi käkade på gamla diamant vet dock inte vad det heter och vi satt ihop trängda i minibilen, satan vad jag hatar den. Alltid jag som får sitta där bak för att jag är kortast, yää. Nejmen ja, god mat. Inte lite mätt, men vi satt och snackade om saker i flera timmar, haha Ingela är för skön, men iaf vi gick sen till kioskpiraten och köpte godis, inte sugen alls :P köpte också en powercow haha, inte som jag kom ihåg dom :( och nu kommer jag hosta som fan inatt, jaja gossip girl finns ju alltid! 
Gossip girl hela natten förfan! Iaf tills jag somnar hähä. Nä nu ska jag ta mitt godis och ett glas vatten och lägga mig i sängen och se gossip, såhär trevligt en fredagskväll :P
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback