I love doing silly things in public and not caring because I'm with my best friends

Tumblr_m629e2h5me1rr3x98o1_500_large
Hejhej!
Det går dåligt med bloggandet, men jag gör inte så mycket när jag är "sjuk" heller så det finns inte så mycket att skriva. Har kollat på friendzone hela morgonen typ, haha vill inte sitta inne nåmer.. Ska dock på middag ikväll, ska bli skönt att komma ut härifrån! Dock är det väldigt pinsamt när något frågar nå och jag hör ju knappt med mina igensvullna öron så måste jag fråga typ tusen gånger vad den sa, blir ganska jobbigt efter ett tag ^^
Måste in till stan och köpa nån present till Vickan, vet dock inte vad jag ska köpa än och hon vägrar att säga vad hon vill ha. 
Men nu ska jag göra mig klar, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback