I always have this fear that one day you are going to discover that I'm not as great as you once thought I was

303454_382911615090376_1265823217_n_large
Tjaa
Morgonen då, jo har kollat på tv, försökt äta nå, gick ut i det fina vädret och satte mig för att sola men just då när jag kommer ut börjar det såklart regna när det varit sol hela morgonen. Men jag har duschat och nu ska jag se på gossip tror jag. Fortfarande ont i halsen och öronen, värre nu än tidigare. Man borde inte kunna vara sjuk på sommarlovet :P Saknar Markus som fan också.. 
Kan inte gäspa, nysa, hicka, svälja, hosta eller nå för då exploderar typ mina öron eller så gör det jätteont i halsen :P Den här dagen får gärna gå fort!
Kan inte spela mitt smurfspel heller, noo. Hatar verkligen min mobil, suger osvosv och knapparna slutar funka hela tiden. Kanske frågar pappa om han kan lämna in den, fast vet itne hur jag ska kunna leva utan den, vi får väl se hur det blir!
Nu ska jag kolla ponisar sen stoppa på gossip och försöka att inte gäspa fast jag är svintrött, för då slutar det i tårar, nämen typ så :P
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback