Hoppar du hoppar jag

Alla dessa texter till varandra som alla skriver, förlåt men jag tycker det är jättetöntigt. "skär du dig, skär jag mig" "begår du självmord, begår jag svälmord med dig" och allt sånt där, varför inte hjälpa varandra istället? :P  Tror slutresultatet blir bättre då :P Sen TROR jag inte det är så mycket sanning i alla texter. Vad blir bättre utav att sitta med varandra och skära sig t ex, man mår ju verkligen inte bättre utav det. 
Sen stör jag mig också på alla "fjortistexter" som finns överallt på facebook och bloggar. Shiit asså, ni har nyss lärt känna varandra och skriver som att ni kännt varandra sen ni föddes. "Du och jag föralltid gumman, vi till döden" sen nästa vecka är det slut på den vänskapen.
Kan ju säga att det här inte är riktat till någon så ingen behöver ta åt sig. Det är endast min åsik.
Nu kommer säker någon kommentar "bara för att du inte har någon kompis som skriver så till dig", är faktiskt glad för det, skulle typ bli rädd :P 375772_3552299798534_1530630051_n_large

Kommentarer
David säger:

So TRUE det där med att ''Du och jag för alltid'' så jävla töntigt.. :p

Svar: Ja.. :P
Jennie Looi

2012-06-21 | 19:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback