Förlåt förlåt förlåt

Har inte hunnit blogga igår. Men två minuter efter jag vaknade kom My så vi och Ida började med naglarna.
Tog några timmar, men nu har dom naglar till ikväll :P
Sen på kvällen cyklade Markus till mig, i regnet. Nae fyfan va läskigt på kvällen.
Jaja vi chillade bara och snackade.
Såg sen gg hela kvällen, ångrar ju nästan att jag börjat se. Går ju inte att sluta :P
Är påväg till skolan nu iaf, shorts och höga klackar, nu är det ju ganska fint ute! Dock skulle det bli dåligare ikväll..
Kommer inte bli mycket bloggande idag heller, skola, stressa hem, stressa sönder när jag ska göra mig klar, skolavslutning, sen kanske jag hinner blogga.
Känner mig förjävla risig just nu menmen.
Ni får bilder på nglarna sen, min mobil vill inte vara snäll idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback