Bamse har dött..

Svarar först på lite frågor. 
Rebecka: yes det vet jag men jag förstår som inte vad det har med piercings att göra, dom är ju jättetrevliga åsÅ så ser inget problem med det :)  kommer inte ihåg hur du stavade ditt namn men du vet vem du är iaf :P
Anonym: beautynet.com eller något sånt där.


Nu till min "döda"hund, skojade ju såklart, har bara tränat han att dö på kommando :P jätteduktig hund, har även hoppat 30 cm, det är högt för en hund som är 19 cm. 
Men nu ska jag se film hejdå!
 

Kommentarer
Rebecka säger:

Kommer du att gå kvar i nlv på högstadiet eller ska du byta till någon annan skola? Isf vilken? :)
Lite nyfiken ba :p

Svar: Svarar i ett inlägg
Jennie Looi

2012-06-28 | 17:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback