Alla dessa bilder

Ursäkta men fyhelvete vad äckliga dessa bilder på sjuka barn och foster och massa. Visst det är synd som fan om dom men vad hjälper det att dela bilden? jomenvisst en krona till den ungen för att jag delade, men är du helt dum eller? Dom vet inte ens om att deras bild skickas omkring runt hela fb och jag kan garantera att det inte hjälper någon alls. Någon stackare som är extremt känslig kanske spyr upp lunchen h*n nyss ätit, för asså det är fan extremt vidrigt vissa bilder. 
Såg denna bild (om du är känslig kolla inte) mums när jag nyss ätit middag och skulle käka min choklad, tror ni jag ville äta den efter? NEJ. Fast jag är jävligt känslig när det är äckliga saker när man äter :P
Jag hoppas verkligen att ni inte tror på dom här bilderna för då är jag riktigt orolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback