A relationship is only made for two, but some bitches don't know how to count

563420_212602725508685_68583213_n_largeHejhej!
For ju till Markus, det vart ett lustigt besök. Nä haha, känner inte för att vara seriös. Men det vart lite knas iaf, men det fixade sig så. For hem, böt om och käkade sen drog vi till wallöfs. Snackade med Eva, kollade lite grisar och höns. Måste skaffa mig en gris, förjävla söta!! Vi drog till stallbalans och hämtade tränsen sen åkte vi och kollade på Gulleman, Truls och Lotus, satan vad stora, jag måste ha sätt väldigt liten ut när jag red på dom för flera år sen :P 
Vi hämtade hästarna från hagen sen red vi till stallet, borstade och fixade. Ridningen gick mycket bra mycket bra, galoppen behöver tränas väldigt mycket på. Emmah hjälpte oss, väldigt snällt och uppskattat! Men ja det kommer bli nice det här. 
Har duschat och käkat och nu ska jag kolla på tv och chilla sönder, yäää. Haha hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback