-

Kvällen, ja suttit och genomlidit ett avsnitt teen mom för att sen se på Jersey shore men självklart så är det ju nå annat program istället, asså fyfaaan. Men jag gick upp och gjorde pannacotta och ska äta den om ett tag med familjen medans vi ser the wire. Ska lägga mig tidigt för att ännu en gång försöka bli helt frisk. 
Sen hoppas jag på att träningvärken i låren ska försvinna innan torsdag då det bär av till stallbalans igen för att rida på Alva, ska bli trevligt om jag inte är lika döv, Emmah kunde inte hjälpa mig förra gången för jag hörde inte vad hon sa, ja jag önskar mig nya större öron till jul :P 
Kommer bli lite bloggning 9-16 juli ifall inte blogg.se har fixat appen tills dess, ska skriva ett inlägg om det som kommer upp ikväll eller imorgon!
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback