-

Hann inte blogga igår, vi såg inte på hunger games utan en annan men ja jag hann iaf inte blogga. Sen imorse hann jag inte heller, skulle hinna med bussen 12.16 så fick skynda mig och hann inte blogga. Men jag hann iaf till bussen så for till Markus. Snackade mest åså. Sen kom mamma och hämtade mig för han skulle och träna, sitter nu och äter och har provat det som fanns i paketet. Har ingen bild eftersom jag inte kan blogga från mobilen och orkar verkligen inte koppla in molbien och allt det där. Men det är fyra lila och fyra röda hårslingor som jag har i underhåret, finfint. Har beställt från beautynet tror jag det hette, syntet fast jättebilligt och ville bara prova så det funkar. 
Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback