You raise me up

Hej! Just nu är vi i örnsköldsvik och har nyss käkat. Pasta och kyckling på nå ställe här. Börjar frysa hela tiden sen blir jag jättevarm, jävligt irriterande. Haha juste, vi har redan åkt vilse en gång :P och nu ska mamma köra medans pappa sover så det här blir kul, det kanske slutar med att vi är tillbaka i Luleå eller något sånt ;) Jag och min syster tar kort på oss varje ställe vi är på så passar på att blogga då! Nu ska jag sitta och kolla på Sverige med Disney låtar i öronen! Hahah åh bilen dog mitt i vägen med massa bilar bakom och mamma visste inte hur man skulle få igång den, haha det här kommer bli kul :P hann inte lägga ut bilderna från förra stället så bilderna från båda ställena får bli nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback