Ullared

Det här skulle publiceras igår Åkte bil till Ullared, tre och en halv timme trorja. Så stannade vi och käkade glass haha. Jag och Ida drog och kollade skor på scorett när vi var framme sen kom Emma så vi gick in på Ullared. Fyfan va nice det var, helt sjukt billiga priser och inte Mycket folk för att vara Ullared :P Så kom vi till kläderna och sen gick vi och käkade/fikade. Sen fortsatte vi, dock hann vi bara till kläderna sen inte längre så nästa gång vi ska ner hit måste vi tillbaka!! Har fått nå knas så jag hittar nästan inga kläder nuförtiden, blir ju inte lite frustrerad när jag ser hur billigt allt är men hittar ändå inget. Men jag hittade massor till stallet så en ny stallgarderob :P Hittade även lite andra kläder och smink och sånt där nödvändigt ;) sen när Emma dragit så gick vi till nån thai restaurang :P massa mat och sushi med efterrätt, sen drog vi hem och har snackat med sture och Sussie åh käkat melon. Shiit va vi äter på den här resan :P Om jag orkar får ni bild på det roligaste. Ska smsa med Markus ett tag sen Sova, Fyhelvete va jag saknar honom.. Men imorgon ska vi upp före fan för Att åka bil ÄNNU IGEN, shiiet den här resan har det blivit många timmar bilresa :P men vi ska till vingåker på en outlet sak och tror det fanns andra affärer också, så ska vi shoppa massa där också om vi hittar nå fint sen fyller Ulla 91 år, så vi ska gratta henne! Har dock ingen aning om vet det är men haha det blir trevligt! Endast 1 och en halv timme dit. Fan, det är illa när man tycker att en och en halv timme är lite tid när man åker bil :P Men det är mysigt så jag klagar inte, förutom dom där sista timmarna när man inte kan sova och vill inte sitta i en bil när man har massa spring i benen ;) Har massa bilder så ska se ifall det går att ladda upp, ni märker ju. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback