test jao

STEG 1
Namn: Jennie Looi
Födelseplats: Boden
Bor: Karlsvik
Ögonfärg: Bruna
Hårfärg: brunt
Skostorlek: 35-36
Civilstatus: förhållande med världens bästa
Höger eller vänsterhänt: höger
 
STEG 2
Skor som du bar idag: nå svarta
Dina svagheter: lättirriterad och lite andra saker 
Rädsla: väldigt mycket :P
 
STEG 3
Första tanke när du vaknar: beror väl på
När du somnar: oftast Markus eller nån skräckfilm haha :P
 
STEG 4
Pepsi eller Cola: Cola
McDonalds eller Burger King: donken
Adidas eller Nike: ingen aning
Lipton Ice Tea eller Nestea: inget
Choklad eller vanilj: beror väl på eller nå
 
STEG 5
Svär du? Ibland, inte så ofta längre 
Sjunger du? kan väl hända ifall jag har lust 
Duschar du varje dag? nästan, ifall jag sitter hemma och gör inget så orkar jag inte :P
Är idol din smak? Nej 
Gillar du skolan? för det mesta nej, hah nä skoja jag hatar den 
Tror du på dig själv? kan väl hända sådär ibland 
 
STEG 6
Har du under den senaste månaden..
Druckit alkohol? inte det
Rökt? inte det heller 
Shoppat? Ja
Ätit en hel ask müsli? nej haha 
Ätit sushi? tror det 
Stått på scen? Nej
Skejtat? inte det 
Bakat? nej
Stulit något? en tomat :PPP nej men nä
Ljugit? ja 
Rakat dig? beror väl på vad man menar med rakat :P men mina ben är nyrakade :PP
Kysst någon? yes
Kramat någon? Ja
 
STEG 7
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull? Nej
Varit full? Nejdååå
Blivit kallad hora? Ja
Busringt någon? ja haha
Gjort något som du ångrade? ya
Fått IG i nått ämne eller på något prov? Nej
Kastat en sten på nån ruta? tror inte det, eller kanske, jag vet inte 
 
STEG 8
I framtiden..
Namn på barn? ingen aning 
Hur vill du dö? av åldern utan sjukdomar och bara somna in när jag sover 
Vad vill du bli när du blir gammal? rik
 
STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? Vafan ingen?? nejmen typ några få personer 
Antal CD-skivor du äger? ingen aning 
Antal piercings? tre i öronen och en i naveln
Antal tatueringar? 0
Hur många gånger har du varit med i tidningen? ingen aning kanske 5 eller nå??
 
STEG 10
Vad ska du göra i sommar? det finns ingen sommar i luleå 
Vad ska du göra i vinter? gå i ide
När tar du studenten? roligt ens 
Vad gör du efter gymnasiet? har det gött
Vad vill du helst jobba som? ingen aning 
Vad händer till helgen? Vara med Markus 
Vad vill du helst göra just nu? mysa med Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback