Snälla!

Jag har fått stå ut med massa dumma kommentarer och massa folk som snackat om mig och massor men ikväll vart det fan för mycket. Kalla mig vad ni vill men snälla ge fan i andras förhållanden. Helt ärligt så var jag så jävla nära på att börja gråta av båda ilska och att jag var riktigt sur på mig själv. 
Jag väljer att inte skriva ut något namn men jag kommer skriva vad som hänt så slipper ni undra över det och skriva massa frågor om det.
En person påstog att hon hånglat med Markus, eftersom han gjort det förut (som vi båda gått vidare ifrån) så kan jag inte lite på han till 100% om sånt där, vart jävligt ledsen och chockad så jag ringde han men han stog fast vid att han inte hade gjort det, såklart var jag sur på han och ja. Så han skulle snacka med personen medans ringde jag en person som var med när det här skulle ha hänt, h*n skrattade bara och sa nej så jag ringde upp Markus men han ville inte snacka med mig, förstår han dock. Och jag vet inte var vi står just nu, allt pga ett fucking rykte som en jävla fitta har hittat på. 
Varför jag valt att skriva ut det här på min blogg är för att jag vet att det ändå kommer komma ut (dock har det typ redan det) så jag skriver den RIKTIGA versionen så ni behöver inte skriva eran egna slutsats utav det här när ni vet en hundradel utav allt och ni kan ge fan i mitt och Markus förhållande ni har inte någonting med det att göra. Så snälla inga mer kommentarer/frågor om vad han gör, inte gör, hon gjort, han tycker, hon vill osv jag kommer nu inte tro på någon förutom Markus när det gäller sånt här om någon inte har något bevis som man kan tro på. Visst han har kysst/hånglat med någon annan man han erkände och stog för det, han hittar inte på någonting. Så alla dessa jävla rykten kan ni lika gärna leka att ni inte hört för ni vet ingenting om vad som är sant och inte. 
Förlåt för mitt inlägg men det jag vill få fram är att ni ska ge fan i andras förhållanden för ni har ingen som helst aning om allt så.
Eftersom den som gjort detta inte snackar med varken mig eller Vickan så skriver jag här. 
Jag vet fan inte vad folk vill få fram när dom gör sånt här.
-
Är inte på nå bra humör som ni kanske märkt, mår jävligt dåligt över det här och vet fan itne vad jag ska göra så ni får ingen bloggnign om dagen, kanske imorgon. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback